IT-support

alt text image

IT-support i øjenhøjde 24/7/365

 

Tænk hvis du kunne slippe for de fleste IT-support opgaver, der løbende dukker op i enhver virksomhed.

Vi kender alle til IT-udfordringer, der ofte ender med at kræve mange ressourcer at løse. Det kan være installering af nyt hardware, applikationer, der ikke virker som forventet, uigennemskuelige eller trivielle supportopgaver, eller at der sker et uheld, så en service ikke længere fungerer.

 

Du får en tilpasset IT-supportaftale, der indebærer et samarbejde i øjenhøjde baseret på tillid og respekt, med vores dygtige og erfarne IT-support team. Opgaverne kan både være onsite-, telefon-, og fjernsupport.

Med en IT-supportaftale hos os, aftaler vi hvilke opgaver du gerne vil slippe for, om det er brugersupport eller mere tekniske support spørgsmål, det gør ikke nogen forskel for os. Vi aflaster din IT-support, der hvor det giver størst værdi for dig.

 

Vi har en dansk Service Desk placeret i Danmark, der håndterer mange forskellige typer henvendelser hver eneste dag 24/7/365. Det kan være forskellige typer af opgaver, eksempelvis glemte passwords, kryptiske fejlmeddelelser på brugerens skærm eller installation af en applikation via fjernsupport.

Vores kollegaer i Service Desk har alle et eksamensbevis i IT-support og service. Desuden taler alle flydende dansk og har de nødvendige færdigheder til, at kommunikere med dig skriftligt og mundtligt på engelsk. Alle henvendelserne registreres i vores ticketsystem. Dette system hjælper både dig og os med at skabe et overblik over alle rapporterede og løste henvendelser, samtidig med at henvendelserne bliver prioriteret efter gældende SLA. Det er med til at sikre, at vi kan overholde vores forpligtelser over for dig.

 

Spørgsmål?

Vi er glade for, at vi kan hjælpe dig

Vores team er klar til dig!

Kontakt os